יום שלישי, 21 במאי 2013

זהירות, חתונה בדרך

הטבעת שקיבלתי
אורי השקיע

לפני כחודש אהובי הציע לי נישואין. זה היה אחד הרגעים המרגשים והמלחיצים בחיי. אושר גדול!
אבל לאחר מספר שבועות של בירורים וארגונים לקראת היום הגדול הבנתי שהאפשרות שהשמחה הגדולה הזו תהפוך לסיוט רע ומר היא לא כל כך מנותקת מהמציאות.

לכן הרמתי את הכפפה, הפוסט הזה נכתב לכל אותן בחורות אשר לא מספיקות לנשום בין הטלפון לתקליתן לבין הדילמה הקשה באיזה צבע המפיות יהיו. 

אחותי !!! קודם כל תרגעי! אף אחד לא יזכור באיזה צבע המפיות היו והאם הפרגית הייתה צלויה או בוכייה. 

כל כלה חייבת אבל חייבת בשלב ראשון להצטייד ב: אטמי אוזניים ומנעול לארנק.
את הולכת לשמוע המון זיוני שכל מיותרים מהמשפחה, חברים ושאר הסביבה המנוסה (זכרי ש"מנוסה" זה מונח יחסי הרי רוב האנשים שאת מכירה התחתנו במקסימום פעמיים). גורמי הסחה רבים ינסו להוציא ממך כסף על דברים הזויים שלא חשבת שקיימים עד שהאיש עם הבלונים הציע כי את הרי חייבת שהחתונה שלך תיזכר לעולמים. בלונים? בלונים זה כבר פאסה, יש יונים אשר יורקות אש ומפליצות זיקוקים. יש סלטים אשר אוכלים את עצמם ברגע שהאורח מתיישב. סתם שתדעי שלהחליף שמלה באמצע האירוע זה כבר לא מפתיע לכן מומלץ שתצטיידי בחתן נוסף להחלפה.

משפחה
אם את או בעלך לעתיד הילדים הבכורים אכלת אותה, זה אומר שההורים הולכים להתערב ובגדול כי יש להם עדיין המון אנרגיה לבזבז וחברים להזמין. לכן הייתי ממליצה להמתין עד שיחתן ילד אחר במשפחה וההורים יוציאו קצת מן האנרגיה המתלהבת והמתפרצת שלהם.
חשוב מאוד לדעת איך למכור להם את הדברים. תשפכו עליהם את המידע במהירות האפשרית ואז תנתקו את השיחה תחת תירוץ כל שהוא, ככה ההלם יסיח את דעתם ותוכלו למזער התמרדויות. אנחנו החלטנו לערוך את החתונה ביום שישי בצהריים. אבי היקר לא שמע על חתונת בוקר בחיים שלו (שלא לדבר על שאר בני המשפחה הקווקזים שלו). 

התקשרתי לאבי.... 
"אבא, ממצב?"
"הכל טוב, מה איתך"
"סתם, מבשלת פה.... שומע? החלטנו לעשות את החתונה ב-4/10 " קולות של דפדוף יומן ברקע....(אבא שלי עדיין עם יומן נייר, לא מאמין בטכנולוגיה)
"אלונה, זה יוצא יום שישי"
"נכון"
"אבל המשפחה של אורי דתיים, איך בשישי"
"אבא, שישי בבוקר" ואז בא השקט שששששששש
"למה?"
"אין לכם כסף?"
"את מרגישה טוב?"
"את רוצה שאגיע?"
"את בטוחה שיש דבר כזה?"
"טוב, אם זה מה שאתם החלטתם"
הסב-טקסט של אבי היה, מה שישי? נדפקת לגמרי? את יודעת מה? תתחתני מצידי בליל ירח מלא בלב ים רק תתחתני כבר... את כבר בת 28 וערך המנייה שלך צונח חמודה.

המומחים
קטגוריה נוספת של בתי תמותה שתפגשי הם ה"מומחים". אך תדעי לזהות אותם? לפי צמד המילים: "הכי טוב בשוק". 
"לכי למעצב שער ליאור זיבולביץ', אין אין עליו הוא הכי טוב בשוק"
" מה? את  לא לוקחת את שמעון ביטון בתוך הD.J???? הוא הכי טוב בשוק!!!!"
"את חייבת להתחתן בגני השעול, המקום הכי טוב בשוק"

יקירה, כבר אמרתי לך כל אותם היועצים התחתנו במקסימום פעמיים. לאף אחד אין אומץ להתחתן פעם שלישית אלא אם כן הוא ממש דפוק. אז איך בדיוק הם יכולים לדעת מי הכי טוב בשוק?

הגזלנים
נקודת תורפה נוספת היא הספקים. ראשית הם יפתו אותך עם מחיר "טוב" ואז יתחילו להשחיל לך. סגרת מחיר מנה לאורח, עכשיו יגיעו תורם של המפיות, העציצים, הגברה ותאורה. כששאלתי את אחת הנציגות של גן אירועים נחשב מדוע אני צריכה לשלם תוספת של כמה אלפי שקלים לתאורה וזאת בכלל חתונה לאור היום. היא התבלבלה לרגע ואז אמרה לי: אם לא בא לך חתונה שיקית את לא חייבת.

לסיכום אומר לך, אל תשכחי שזאת החתונה שלכם ובה אתם חוגגים את החלטתכם לחיות יחד את חייכם (לפחות זה מה שאתם חושבים נכון לעכשיו). מה שחשוב זה אנשים שאוהבים אתכם יגיעו לשמוח בשמחתכם, אוכל טוב ומקום נעים. אההה ושמלה לבנה :)

בהצלחה לך ולי
יום שישי הקרוב הולכת לראות שמלות כלה, המטרה היא: להיראות יפה, עדינה ופשוטה ובכלל לא דומה לקצפת

תגובה 1:

  1. כמה כיף לקרוא כתבות כאלה! המון המון מזל טוב! אם תרשו לי, אמליץ לעוקבים שלכם על 2 שירותים מהממים, מניסיון. 1. פלאנרז הפקת חתונות. 2. אפולו תכשיטי יהלומים (חנות בבורסה ברמת גן). גם מחירים נוחים מאד וגם שירות מצויין!

    שוב, המון המון מזל טוב! חבל שלא כללתם תמונות שלכם גם :)

    השבמחק