יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

קיצ'רי - מתכון לאורז הטעים בתבל

10 תגובות:

  1. גיליתי מאוחר את הקיצ'רי, ממש מאוחר, כשחבר עיראקי הציע לי לטעום את זה שסבתא שלו מכינה
    זאת הייתה אהבה ממזלג ראשון (למרות שבד"כ אני בחור של כף...), מאז הוא התחיל לארגן לי משלוחים
    לגמרי הולך לנסות את המתכון הזה

    השבמחק
    תשובות
    1. מבטיחה שתתמכר לא לשכוח לקנות יוגורט :) . לגבי הכף/מזלג, בדקתי את הנושא לעומק ואורז על כל סוגיו הרבה יותר טעים לאכול עם כף אז אני איתך!!

      מחק
  2. הי
    המתכון נראה טעים, אבל לא ברור כמה מים צריך להוסיף על כוס וחצי קטניות (אורז ועדשים).

    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. במתכון הזה יש כוס אורז וחצי כוס עדשים אז אני ממליצה לשים 2 כוסות מים על הכל ביחד

      מחק
  3. שלום, אשפר להכין את המתכון עם אורז פרא? איזה התאמות צריך לעשות?
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. בטח שאפשר, רק זמן הבישול מתארך וצריך כ2 כוסות מים על כוס אורז. עוד טיפ שאני יכולה לתת זה להשרות את האורז כשעה במים חמים ואז זמן הבישול יתקצר

      מחק
    2. תודה! כלומר, סה"כ לאורז פראי פלוס העדשים 2.75 כוסות מים?

      מחק
    3. אם השריית את האורז לפני אז 2.5 זה אחלה ואם לא אז 3-3.5 כוסות מים. כמובן צריך לטעום ולראות שזה מוכן אם לא אז להוסיף עוד חצי כוס. כל אורז מתנהג קצת שונה אפילו מאותו סוג וגם מומלץ לתת לו מנוחה של כרבע שעה לאחר שמכבים את האש (מכוסה)

      מחק