יום שבת, 11 במאי 2013

קינוח לכבוד שבועות / קרם וניל ופירות העונה ב10 צעדים פשוטים

מודה, מנות אחרונות זה ממש לא הצד החזק שלי.
בעיני העולם מתחלק לשני חלקים: אלה אשר יצאו מתוך הרחם של אימם עם מיקסר וכוסות מדידה והחצי השני אשר עומד במטבח ליד הקונדיטור, מגרד את הראש ותוהה מתי מוסיפים את הכוסברה.

אני מאנשי הכוסברה והתבלינים, אנשים אשר מידות מדויקות אצלם קיימות רק בנעליים (וגם אז אם חמדנו זוג נתפשר על מידה קטנה או גדולה יותר). אנחנו נכנסים למטבח ומתחילים ללכלך ולהעיף פסטה לתקרה. להוסיף, להוסיף עד שזה "זה".

בשביל אותם החברים אשר חולקים איתי את הנכות הזו הלכתי לאחותי הבכורה. היא האישה האיתנה אשר עומדת מאחורי קונדיטורית "סיגליות" השוכנת בביתה שבירושלים. ההסכם בינינו הוא פשוט: אני מצלמת לה את המתכונים החדשים והיא משלמת לנו בכל טוב (טרפלס אני הכי אוהבת יאמי). היא משלמת בעוגות ועוגיות ואני משלמת במשקל ההולך וגדל.... לעזאזל יש לי חתונה על הראש עוד 5 חודשים!!!!!!!!

הגעתי לביתה וביקשתי, אם לא לומר התחננתי: "תלמדי אותי קינוח פשוט, אבל תעשי טובה בלי בלגן, מדידות, סיבובים וריקודים. משהו פשוט אשר כולל פירות. אני חייבת לככב בשבועות והפעם בא לי להפתיע בקינוח".
אחותי ניגבה את הקמח מהמשקפיים ואמרה לי קודם כל לשטוף את כל הציוד שבכיור ולעשות שיעורי בית עם האחיינית הגדולה, היא בינתיים תחשוב על משהו.
לאחר שסיימתי את המוטל עלי התחלנו לעבוד (היא בתוך הקונדיטורית ואני בתוך הטועמת, ידוע שבכל שלב כדאי לטעום והרבה). הנה המתכון לקינוח ב-10 צעדים פשוטים.

מצרכים:

* כוס ורבע חלב (אפשר גם חלב קוקוס)

* חצי כוס סוכר

* 2 כפות קמח

* 4 חלמונים (זה הצהוב)

* 300 מ"ל שמנת מתוקה (מיכל ורבע)

* פירות העונה

* עוגיות לוטוס שבורות לפירורים

* תמצית וניל כפית אחת








עכשיו לעניינים....

1. בקערה מערבבים את החלמונים+הסוכר+הקמח





2. לאחר מכן מביאים לרתיחה בסיר קטן את החלב+תמצית הוניל.
3. מוסיפים בהדרגה לתערובת חלמונים עד שמקבלים תערובת אחידה.
4. מחזירים לסיר ומחממים שוב תוך כדי ערבוב עד שמקבלים קרם סמיך .
5. מכסים בניילון ומכניסים למקרר בערך לשעה עד שהקרם מתקרר.
חלב מתחמם לו בתוך הסיר 
האיחוד: חלב+חלמונים
לערבב אני אוהבת.....
הנה הקרם שלנו, יאללה למקרר

6. מקציפים את השמנת המתוקה
7. מקפלים את השמנת המוקצפת יחד עם הקרם לאחר שהתקרר
מיקסר זו מילה גסה
מקפלים את הקצפת יחד עם הקרם, מומלץ לטעום 

קצפת
8. חותכים לקוביות את הפירות שבחרתם (עדיף פירות רכים). אני בחרתי קיווי ומשמשים



לא להתייאש חברים, תכף זה נגמר! מתחילים בשלב הסידור...
9. לוקחים כלי הגשה מגניב (כוס מיוחדת, צנצנת חמודה או כל דבר אחר שעולה לך בראש) ומתחילים לסדר שכבות שכבות. שתי כפות קרם/פירות/שוב קרם/ ולבסוף קצת פירות לקישוט + פירורי עוגיות לוטוס.



10. יאללה אוכלים.


חג שבועות שמח,
בלונה

2 תגובות:

  1. נראה טעיייייייייייייים!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר אלאבה שמי שירה אליהו. כשקראתי את העדות באינטרנט על האופן שבו ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי שוב חיים יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק