יום שישי, 7 בדצמבר 2012

הבופה / חוויה מתקנת

 אף פעם לא הבנתי מה ההתלהבות מבופה,
ליתר דיוק לא רק שלא אהבתי את צורת ההגשה הזו אלא תיעבתי אותה!

" היה מבחר מעולה, איזה שפע " אומרים לי ואני רק מדמיינת המון של אנשים נדחף אחרי מטעמים בינוניים של חדר אוכל וכידוע במדינתנו המתורבתת הידחפות וצרחות הן אבני היסוד של כל אירוע שמכבד את עצמו.

"יודה, תביא לי את הבורקס" צורחת אישה שמנמנה בטרנינג אשר מפלרטטת עם 3 צלחות עמוסות בכל "טוב" בזמן שבנה דופק עליה גרפסים אחרי מילוי 3 של הצלחת שלו.

בקיצור לא אוהבת!!!


בנוסף העודף מבחר הזה מבלבל נורא, הרי כל כך פשוט להזמין מנה אחת אשר תגיע אליך מונחת בשקט ושלווה על הצלחת שלה ולא 15 סלטים ו-17 סוגי גבינות אשר נדחקים בצלחת ובסוף את יוצאת עם בחילה.

אבל הבוקר הבופה ואנוכי עברנו חוויה מתקנת, האירוע התרחש בבית קפה ירושלמי מקסים "תמול שלשום" להלן תיעוד האירוע:
הגענו בשעה 10 בבוקר, המקום היה ריק כמעט והיו מספר זוגות אשר אכלו בשקט ובכיף.
לכשנפגשתי עם הבופה, הכל היה מסודר ונקי . מאכלים פשוטים אבל טריים ועשויים בטוב טעם הזמינו אותי: "בואי אלונה, תוכלי משהו את נראת חיוורת"
התיישבנו לנו,
המלצרית ניגשה ולקחה את הזמנת החביתה (נחמד שזה לא חביתה אשר שוכבת לה כבר שעה ורוצה להתאבד).
הנה כמה תמונות

הקפה יושב בלב ירושלים, הכניסה מרח' נחלת שבעה
החצר (שימו לב למלצר שנרדם בזמן המשמרת)


שוקולד טוב לנשמה
איזו הפתעה, ניתן להנות בחיים גם אם יש סוג אחד של לחם!!!












עיצוב מגניב לתפריטים, כולם שונים ואגב, "ערים הסמויות מעין" ספר מעולה









ובקיצור, היה לי ממש טעים, אף אחד לא דחף אותי וצרח עלי!

ידוע שהעולם מתחלק ל3 חלקים: אלה שממש אוהבים את ירושלים, אלה שממש שונאים אותה (לדעתי הם פשוט מפחדים) ואלה שיש להם סנדרום ירושלים (צן מיוחד מאוד אך ארחיב על כך בפעם אחרת).

אז מי שרוצה להנות מבוקר באווירה ירושלמית, מומלץ להגיע בשישי (הבופה זה רק בשישי).


אני הולכת לנמנם
שבת שלום,

בלונה 

3 תגובות:

  1. לייקים לייקים לייקים

    השבמחק
  2. תודה על האינפורמציה, זה נראה טעים ומקסים וכירושלמית בהחלט מתכוננת לאכול שם בקרוב. הגעתי לבלוג שלך דרך נועה (בתי)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי בתי, שמחה מאוד שנהנת!!! קחי בחשבון שהמחיר לאדם הוא 75 ש"ח שזה נחשב קצת יקר אבל בהחלט שווה את זה פעם בכמה זמן :)

      מחק