יום שבת, 12 בינואר 2013

וופל בלגי

וופל בלגי, אחד הקינוחים החביבים עלי.
מה צריך יותר מבצק חם עם תוספות טעימות ומתוקות???
כלום לא צריך! כלום!!!

אבל אז באים כל מני אנשים הזויים אשר לא יודעים להתמודד עם פשטות ורוצים לסבך ולסבך. בעצם חלקים גדולים "מהתרבות" המודרנית לוקחים דברים קטנים ופשוטים ומנפחים אותם. כאילו מנסים לייצר חגיגה מטורפת מהכל!
לדוגמא: חתונה, בת מצווה, בריתה (מי המציא את זה בכלל???) ועוד אין ספור דוגמאות של חגיגות קיצוניות וחסרות כל פרופורציה ביחס לאירוע.

מקימים רשתות כמו " הוופל בר" ומבלבלים את העם. מה הבעיה שלהם? למה לא עוזבים אותנו בשקט?
אני שונאת את וופל בר, הגישה שלהם מסריחה , הכלים שלהם מסריחים, המלצרים שלהם מסריחים. איכסה!!!

בן אדם רוצה כולה וופל ואז בא איזה מלצר מנוזל עם חולצת טי מלוכלכת כאילו הוא גידל וטחן את החיטה שממנה אפו את הבצק. מניח מולך ספינה ולא צלחת ועליה ברדק של קצפות, פצצות, נצנצים ובחורות ערומות. מהקרנבל הזה שהולך לך בצלחת אי אפשר להבין מה אתה אוכל. בנוסף לכל זה אי אפשר ללעוס בשקט כי המקום מפוצץ בבני נוער מחוצ'קנים שצורחים כמו חיות בגלל רמות ההורמונים הפסיכיות שיש להם במערכת. הם תמיד באים עם מלא בלונים. השירותים תמיד מלוכלכים והשולחנות דביקים. בקיצור זבל של חוויה.

יכול להיות שאם לא הייתי מכירה את ה"בבט" הגישה שלי לא הייתה כל כך אנטי . אבל כשאתה חווה משהו טוב קשה מאוד לקבל דברים פחות טובים. אז את עסוקה ולשבת ולהתמרמר על למה זה לא כמו שם.

"בבט" הוא מקום קטן (בערך 20 מטר) היושב לו במרכז ירושלים (ממש בסוף רח' שמאי לפני נחלת שבעה). מקום חמים וקטן אשר מכין וופל בלגי ושוקו בצורה שקטה, צנועה ובעיקר טעימה.

המקום מנוהל ע"י חבורה של צעירים ירושלמים. הם לא עושים עניין מעצמם אלא עסוקים בלהכין וופלים בלי פוזות ובלי זיוני שכל. חייבת להיות כנה ולספר לכם שלאחרונה כנראה הם החליפו בעלים והמתכון קצת שונה מה שעושה את הוופל קצת פחות מעולה. עדיין, כיף לבוא לשם ולהזמין את הוופל שלי. יש מלא תוספות טעימות כבר אמרתי?

רוב באי המקום הן בנות בגילאי 15-35 ואם אתם רואים בחור ישנן שתי אופציות: או שהוא גיי ובא עם ידידה או שבוא בן זוג טרי ובא לספק את תשוקותיה של החברה החדשה.

מקבלים את הוופל על קרטון ואוכלים כמו פיצה

חוצים את הוופל לשניים כך שניתן להזמין שני סוגי תוספות

השוקו שלהם אש!!!




שוקולד חם, פתרון לכל הצרות


אני הזמנתי עם רסק תפוחים ושמנת חמוצה מעל- טעים רצח
בקיצור מה שאני אומרת זה...
שיש דברים שצריכים להישאר כמו שהם. ולפעמים כשלוקחים רעיון מקורי וקטן והופכים אותו לתעשייה משומנת זה מוציא את כל הטעם הטוב.

אגב, קניתי את הטוסטר הזה שמכין וופלים אז נעשה על זה פוסט באחד הימים :)

שבת שלום !

3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. אם אתם עושים אירוע עם ילדים כדאי להזמין דוכני מזון וופל בלגי מיוחדים וטעימים

    השבמחק